Warning: Use of undefined constant TXT - assumed 'TXT' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/www/sykehuset.net/wp-content/themes/hospital_health_services_bue095/functions.php on line 1333

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/sykehuset.net/wp-content/themes/hospital_health_services_bue095/functions.php:1333) in /home/www/sykehuset.net/wp-includes/feed-rss2.php on line 8
Psykiatri vitser – Sykehuset.net http://sykehuset.net Stedet for syk humor Fri, 22 Mar 2013 05:13:49 +0000 en-US hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.16
Overlegen på mentalsykehuset så en pasient som fisket i et vannfat http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/overlegen-pa-mentalsykehuset-sa-en-pasient-som-fisket-i-et-vannfat/ http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/overlegen-pa-mentalsykehuset-sa-en-pasient-som-fisket-i-et-vannfat/#respond Fri, 22 Mar 2013 05:13:49 +0000 http://sykehuset.net/?p=186 Overlegen på mentalsykehuset så en pasient som fisket i et vannfat og spurte: – Får du noe? Pasienten svarer: – I et vannfat? Er du gal, doktor? Da legen var utenfor hørevidde, sa pasienten til en annen: – Når man endelig har funnet en god fiskeplass sier man det ikke til hvem som helst!

The post Overlegen på mentalsykehuset så en pasient som fisket i et vannfat appeared first on Sykehuset.net.

]]>
Overlegen på mentalsykehuset så en pasient som fisket i et vannfat og spurte:
– Får du noe?
Pasienten svarer: – I et vannfat?
Er du gal, doktor?
Da legen var utenfor hørevidde, sa pasienten til en annen:
– Når man endelig har funnet en god fiskeplass sier man det ikke til hvem som helst!

The post Overlegen på mentalsykehuset så en pasient som fisket i et vannfat appeared first on Sykehuset.net.

]]>
http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/overlegen-pa-mentalsykehuset-sa-en-pasient-som-fisket-i-et-vannfat/feed/ 0
Jeg er 35 år gammel og har fortsatt ikke hell på damefronten http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/jeg-er-35-ar-gammel-og-har-fortsatt-ikke-hell-pa-damefronten/ http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/jeg-er-35-ar-gammel-og-har-fortsatt-ikke-hell-pa-damefronten/#respond Sun, 03 Mar 2013 08:55:38 +0000 http://sykehuset.net/?p=171 En mann gikk inn på en terapeut sitt kontor med et deprimert ansiktsuttrykk. Doktor, du må hjelpe meg. Jeg kan ikke fortsette som dette. Hva er problemet? Spurte doktoren. Jeg er 35 år gammel og har fortsatt ikke hell på damefronten. Uansett hvor hardt jeg prøver, så ser det bare ut til at jeg skremmer […]

The post Jeg er 35 år gammel og har fortsatt ikke hell på damefronten appeared first on Sykehuset.net.

]]>
speilEn mann gikk inn på en terapeut sitt kontor med et deprimert ansiktsuttrykk. Doktor, du må hjelpe meg. Jeg kan ikke fortsette som dette. Hva er problemet? Spurte doktoren. Jeg er 35 år gammel og har fortsatt ikke hell på damefronten. Uansett hvor hardt jeg prøver, så ser det bare ut til at jeg skremmer de vekk. Kompis, dette er ikke et stort problem, du trenger bare å jobbe med selvsikkerheten din. Hver morgen så vil jeg at du står opp og løper til speilet i badet. Fortell deg selv at du er en god person, en morsom person og en tiltrekkende person. Men du må si det med overbevisning. Innen en uke så vil du ha damer svermende rundt deg. Mannen virket tilfreds med dette rådet og forlot kontoret begeistret. Tre uker senere kom han tilbake med det samme deprimerte ansiktsutrykket. Virket ikke rådet mitt? Spurte doktoren. Jo, det virket. I de siste ukene så har jeg hatt noen av de beste stundene i mitt liv, med vakreste damene. Så hva er problemet? Jeg har ikke et problem, svarte mannen. Min kone har et problem.

The post Jeg er 35 år gammel og har fortsatt ikke hell på damefronten appeared first on Sykehuset.net.

]]>
http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/jeg-er-35-ar-gammel-og-har-fortsatt-ikke-hell-pa-damefronten/feed/ 0
Ny telefonsvarer er installert på det psykiatriske sykehuset http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/ny-telefonsvarer-er-installert-pa-det-psykiatriske-sykehuset/ http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/ny-telefonsvarer-er-installert-pa-det-psykiatriske-sykehuset/#respond Wed, 06 Feb 2013 18:56:30 +0000 http://sykehuset.net/?p=134 Ny telefonsvarer er installert på det psykiatriske sykehuset. Hei, og velkommen til Mental Helse Hotline… Hvis du har tvangsnevroser, trykk 1 om igjen og om igjen. Hvis du har multippel personlighet, trykk 4, 5 og 6. Hvis du er paranoid, vet vi hvem du er og hva du vil. Ikke legg på, slik at vi […]

The post Ny telefonsvarer er installert på det psykiatriske sykehuset appeared first on Sykehuset.net.

]]>
Ny telefonsvarer er installert på det psykiatriske sykehuset.sammenbrudd

Hei, og velkommen til Mental Helse Hotline…

  • Hvis du har tvangsnevroser, trykk 1 om igjen og om igjen.
  • Hvis du har multippel personlighet, trykk 4, 5 og 6.
  • Hvis du er paranoid, vet vi hvem du er og hva du vil. Ikke legg på, slik at vi kan spore samtalen.
  • Hvis du er psykotisk, trykk 7 og din samtale vil bli overført til moderskipet.
  • Hvis du er schizofren, lytt nøye, og en liten stemme i hodet ditt vil fortelle deg hvilket tall du skal trykke.
  • Hvis du er manisk-depressiv, spiller det ingen rolle hvilket tall du trykker. Ingen kommer til å svare likevel.
  • Hvis du er dyslektisk, trykk 96745289925380177226634291
  • Hvis du har hukommelsestap, trykk 8 og oppgi ditt navn, adresse, telefonnummer, fødselsdato, personnummer, og din mors pikenavn.
  • Hvis du har post-traumatiske stressforstyrrelser, trykk 000 s-a-k-t-e o-g f-o-r-s-i-k-t-i-g…
  • Hvis du har bipolar forstyrrelse, legg igjen en beskjed før tonen eller etter tonen eller før tonen. Vennligst vent på tonen.
  • Hvis du har dårlig korttidsminne, trykk 9.
    Hvis du har dårlig korttidsminne, trykk 9.
    Hvis du har dårlig korttidsminne, trykk 9.
    Hvis du har dårlig korttidsminne, trykk 9.
    Hvis du har dårlig korttidsminne, trykk 9.
  • Hvis du har lavt selvbilde, vær vennlig å legge på. Alle saksbehandlerene er altfor opptatt til å hjelpe deg.
  • Hvis du er blond, ikke trykk på noen taster. Du kommer bare til å rote det til allikevel.

The post Ny telefonsvarer er installert på det psykiatriske sykehuset appeared first on Sykehuset.net.

]]>
http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/ny-telefonsvarer-er-installert-pa-det-psykiatriske-sykehuset/feed/ 0
En test ved Psykiatrisk avdeling http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/en-test-ved-psykiatrisk-avdeling/ http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/en-test-ved-psykiatrisk-avdeling/#respond Thu, 10 Jan 2013 19:30:32 +0000 http://sykehuset.net/?p=87 Jens S. besøkte psykiatrisk avdeling i Kristiansand og ble vist rundt av bestyreren. -Hvordan finner dere ut av om folk er gale nok til å bli innlagt? spurte Jens. -Vi fyller et badekar med vann, gir dem en teskje, en kopp og ei bøtte og ber dem tømme karet! -Nåh… sa Jens. -De normale bruker […]

The post En test ved Psykiatrisk avdeling appeared first on Sykehuset.net.

]]>
badekarJens S. besøkte psykiatrisk avdeling i Kristiansand og ble vist rundt av bestyreren.
-Hvordan finner dere ut av om folk er gale nok til å bli innlagt? spurte Jens.
-Vi fyller et badekar med vann, gir dem en teskje, en kopp og ei bøtte og ber dem tømme karet!
-Nåh… sa Jens. -De normale bruker vel bøtta fordi det gå fortest?
-Nei, svarte bestyreren. -de normale drar ut proppen! Vil du ha en seng ved vinduet?

The post En test ved Psykiatrisk avdeling appeared first on Sykehuset.net.

]]>
http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/en-test-ved-psykiatrisk-avdeling/feed/ 0
To pasienter på et mentalsykehus http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/to-pasienter-pa-et-mentalsykehus/ http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/to-pasienter-pa-et-mentalsykehus/#respond Wed, 09 Jan 2013 05:26:47 +0000 http://sykehuset.net/?p=71 Arthur og Edna var begge pasienter på et mentalsykehus. En dag de gikk forbi sykehusets basseng hoppet plutselig Arthur uti på den dypeste delen, og han sank til bunnen og ble liggende. Edna hoppet uti for å redde han, svømte til bunnen og dro han opp. Da sjefslegen fikk høre om Ednas heroiske innsats beordret […]

The post To pasienter på et mentalsykehus appeared first on Sykehuset.net.

]]>
Arthur og Edna var begge pasienter på et mentalsykehus. En dag de gikk forbi sykehusets basseng hoppet plutselig Arthur uti på den dypeste delen, og han sank til bunnen og ble liggende. Edna hoppet uti for å redde han, svømte til bunnen og dro han opp.

Da sjefslegen fikk høre om Ednas heroiske innsats beordret han umiddelbart at Edna skulle skrives ut fra sykehuset. Han gikk til Edna og sa: Edna, jeg har både gode og dårlige nyheter. De gode nyhetene er at du blir utskrevet. Ettersom du var kapabel til å reagere rasjonelt i en akutt krisesituasjon gjennom å hoppe uti bassenget og redde livet på en annen pasient, konstaterer jeg at du har et friskt hode. De dårlige nyhetene er at Arthur, pasienten du reddet, hengte seg selv i dusjen på badet sitt rett etter at du reddet han. Jeg er lei for å meddele at han er død.

Edna svarte: Han hengte seg ikke selv, jeg hengte han opp for å tørke!

The post To pasienter på et mentalsykehus appeared first on Sykehuset.net.

]]>
http://sykehuset.net/psykiatri-vitser/to-pasienter-pa-et-mentalsykehus/feed/ 0